Uit handen geven - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van HolidayHome - WaarBenJij.nu Uit handen geven - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van HolidayHome - WaarBenJij.nu

Uit handen geven

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2019 | Nederland, Tilburg

Vanmorgen om 5:00 uur is Igor in een propvolle auto gestapt en is hij op weg gegaan naar Cserszegtomaj in Hongarije. Deze keer gaat hij het, voor mijn gemoedsrust, in 2 dagen rijden. Gezien het weer en het feit dat hij alleen in de auto zit, vond ik het niet verantwoord om de 1.300 km in een keer af te leggen. Zojuist een appje gekregen dat alles goed gaat en dat hij inmiddels weinig last meer heeft van de sneeuw.
Gisteren alle plannen nog eens goed door gelopen, want ik heb er toch wel wat moeite mee dat ik nu alles uit handen moet geven. Ik heb nogal graag overal de controle over en dat gaat nu even niet zo goed lukken. Ach, voor mij ook weer een leerproces.
Morgen rond 12:00 uur zullen de sleutels definitief worden overgedragen en kan hij aan de slag. Ik vermoed dat hij zich eerst een beetje gaat settelen en vervolgens het huis even doorloopt en een plan maakt van waar te beginnen. Vanaf vrijdag kan hij aan de slag, maar het zou mij ook niet verbazen als hij donderdag al een beginnetje maakt. Ik ken hem tenslotte al wat langer dan vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Actief sinds 20 Jan. 2019
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 1590

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: